سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلنوشته های جدید

 

کدام روند موبایل احتمالاً تأثیر عمده ای در بازاریابی در سال آینده خواهد داشت؟

 پاسخ به این سوالات به ویژه چالش برانگیز است زیرا ما در یک دوره گذار هستیم: فن آوری های تلفن همراه فعلی همچنان رفتارهای مصرف کننده و تجارت را از راه های اساسی تغییر می دهد ، اما اثرات چیز بزرگ بعدی - بی سیم 5G - احتمالاً نخواهد بود امسال حس کردم

 

همانطور که Forrester Research در گزارش اخیر خود آورده است: "بله ، [5G] برای فعالان صنعتی مهم خواهد بود ، اما برای مصرف کنندگان ، 5G در سال 2020 مانند 3G در 2004 یا 4G در 2010 احساس خواهد شد."

https://modireweb.com/7-digital-marketing-trends-in-2020

به عبارت دیگر ، 5G چیزی است که قطعاً باید به آن فکر کنید ، اما تا زمانی که شرکت شما بخشی از صنعت بی سیم نباشد ، احتمالاً این فناوری تا سال 2021 تاثیری در تلاش های بازاریابی شما نخواهد داشت.

 

بنابراین امسال چه اهمیتی خواهد داشت؟ کارشناسان تلفن همراه MDG Advertising در این تحقیق شرکت کردند و این هفت روند اصلی تلفن همراه را شناسایی کردند که بازاریابان باید در سال 2020 از نزدیک آنها را تحت نظر داشته باشند:

 

1. رشد سریع تجارت الکترونیکی

تجارت الکترونیکی جدید نیست: مردم اکنون چند سال است که از دستگاه های تلفن همراه خود برای خرید استفاده می کنند.

 

آنچه جدید است مقیاس تجارت الکترونیکی است. با تشکر از تحولاتی مانند برنامه های خرید روزافزون پیچیده و ادغام تجارت رسانه های اجتماعی تازه ، انتظار می رود افراد بیشتری برای خرید در سال 2020 به تلفن ها یا رایانه لوحی خود مراجعه کنند.

 

اینکه تجارت الکترونیکی امسال چقدر بزرگ خواهد شد؟ پیش بینی می شود فروش مبتنی بر موبایل در سال 2020 به 284 میلیارد دلار برسد - حدود 45 درصد از کل بازار تجارت الکترونیکی ایالات متحده.

2. ماهیت همیشه در حال تغییر محتوای رسانه های اجتماعی

چند سال پیش ، رسانه های اجتماعی به وضوح تنظیم شده بودند: فیس بوک با News Feed خود ، که عمدتا متشکل از متن و عکس بود ، بر مناظر مسلط بود.

 

دوره و زمانه عوض شده. در حالی که فیس بوک بسیار محبوب است - 69? افراد بزرگسال ایالات متحده از آن استفاده می کنند - اکنون با رقابت سخت شبکه های دیگر روبرو است. به طور خاص ، مخاطبان جوان از سیستم عامل هایی مانند YouTube ، Instagram (که متعلق به فیس بوک است) ، Snapchat ، Twitter ، Twitch و TikTok استقبال می کنند.

 

این تغییرات عمدتا به دلیل تلفن همراه است: تلفن های هوشمند باعث ایجاد برنامه های جدید و حتی مهمتر از آن برای بازاریابان - انواع جدیدی از محتوا شده اند. در شبکه های اجتماعی ، متن و عکس اکنون با انبوهی از قالب های همراه اول ، مانند داستان ها و فیلم های کوتاه جهت دار و عمودی ، تکمیل می شود. در سال 2020 ، انتظار می رود ماهیت محتوای رسانه های اجتماعی همچنان تغییر کند زیرا سیستم عامل های مختلف همچنان به ارائه پیشنهادات جدید برای مخاطبان تلفن همراه ادامه می دهند.

3. رشد فوق العاده بازی های موبایل

بزرگ نمی دانیم که چقدر بازی های موبایل بزرگ شده اند. همین چند سال پیش ، در سال 2017 ، بیشترین درآمد بازی ها به دلیل فروش عناوین کنسول و رایانه بود. اکنون بازی های موبایل 57? کل درآمد صنعت را تشکیل می دهند.

 

این رشد فوق العاده فقط توسط گیمرهای سخت هسته ای پیش نمی رود: انتظار می رود در سال 2020 ، حدود 213 میلیون آمریکایی در تلفن های هوشمند و تبلت های خود بازی کنند. به عبارت دیگر ، بازی های موبایل توسط همه پذیرفته می شود.

 

سال گذشته ، نتفلیکس اظهار داشت که Fortnite را به عنوان یک رقیب بزرگتر از HBO می داند. این ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما بسیار منطقی است - به لطف تلفن همراه ، بازی در حال تبدیل شدن به یک کانال رسانه ای ضروری است.

4. کیفیت بسیار بهبود یافته تبلیغات درون برنامه ای

با وجود آگاهی از محبوبیت برنامه های تلفن همراه ، بسیاری از بازاریابان تلاش کرده اند تا از کانال برای تبلیغات به طور مثر استفاده کنند. این بیشتر به این دلیل است که تجربه دشوار بوده است: تقلب در ربات بسیار زیاد بوده و اجرای مبارزات پیچیده چالش برانگیز است.

 

سرانجام آن مسائل حل می شود. به دلیل تلاش هماهنگ بازیگران اصلی صنعت ، تقلب رو به کاهش است و بسترهای تبلیغاتی ایجاد مبارزات درون برنامه ای پیچیده را بسیار آسان می کند.

 

با تشکر از این تغییرات ، انتظار می رود که هزینه ها در سال 2020 و بعد از آن افزایش یابد ، زیرا تبلیغ کنندگان طیف گسترده ای از قالب های مختلف را شامل می شوند ، از جمله تبلیغات بنر درون برنامه ای ، تبلیغات بینابینی ، تبلیغات رسانه ای غنی مثل تیزر تبلیغاتی در طلوع فیلم ، تبلیغات ویدیویی و تبلیغات بومی.

 

 

5. اثربخشی باورنکردنی تبلیغات موبایل با هدف مکان

تلفن های هوشمند جام مقدس را به بازاریابان تحویل داده اند: توانایی ارائه تبلیغات با هدف موقعیت مکانی در حالی که مصرف کنندگان در حال حرکت هستند.

 

جای تعجب نیست که ثابت شده است که این ترکیب از مکان مناسب و زمان مناسب بسیار باورنکردنی مثر است. به همین دلیل انواع و اقسام مارک ها - از دندانپزشکان محلی گرفته تا خرده فروشان جهانی - به طور فزاینده ای هزینه تبلیغات را به این قالب اختصاص داده اند.

 

انتظار می رود این روند ادامه داشته باشد: انتظار می رود هزینه تبلیغات تلفن همراه با هدف موقعیت مکانی در سال جاری به 31.1 میلیارد دلار از 26.5 میلیارد دلار در سال 2019 افزایش یابد.

6. افزایش مداوم بازاریابی صوتی تلفن همراه

از آنجا که تلفن های هوشمند و تبلت ها فرصت های بصری بسیاری را برای مارک های تجاری فراهم می کنند ، بازاریابان گاهی از فرصت های صوتی ارائه شده چشم پوشی می کنند. این یک اشتباه است ، زیرا گوش دادن به محتوا - از لیست های پخش Spotify تا مراقبه های Headspace - یک رفتار اساسی مخاطبان تلفن همراه است.

 

به خصوص یک منطقه که در حال رونق است پادکست است: حدود 51? از آمریکایی ها می گویند اکنون به پادکست گوش می دهند ، بیشتر آنها می گویند در حالی که خارج از خانه هستند درگیر می شوند (به عنوان مثال در اتومبیل یا استفاده از موبایل دستگاه در حال حرکت).

 

پادکست ها به ویژه برای مارک ها مهم هستند زیرا کانالی آسان برای ارائه تبلیغات صوتی جذاب به طیف وسیعی از مخاطبان هستند. این قابلیت ، همراه با افزایش محبوبیت نوع محتوا ، به همین دلیل است که هزینه تبلیغات پادکست به سرعت افزایش می یابد - پیش بینی می شود امسال به 863 میلیون دلار و در سال 2021 به 1 میلیارد دلار برسد.

7. مزایای قدرتمند خرید آگهی های برنامه ای موبایلی

سرانجام ، در اینجا چند خبر عالی برای بازاریابان وجود دارد: تبلیغات موبایل به طور فزاینده ای قدرتمند می شوند. این بیشتر به این دلیل است که سیستم عامل های بزرگ تبلیغاتی با اتخاذ فناوری هایی مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ، ابزارهای برنامه نویسی و پیشنهاد مناقصه (RTB) خود را بسیار پیچیده تر می کنند.

 

در حالی که در گذشته ، خرید آگهی های موبایل غالباً دستکاری و حدس و گمان های دستی زیادی بود ، اکنون بازاریابان می توانند به سادگی چند پارامتر را تعریف کرده و به پلت فرم تبلیغات اجازه دهند بهترین مکان ها را پیدا کند.

 

خرید برنامه ای در بین قالب ها در حال تبدیل شدن به یک قاعده است. به عنوان مثال ، پیش بینی می شود 69? موجودی نمایش جهانی در سال جاری بصورت برنامه ای خریداری شود - این بدان معناست که تبلیغ کنندگان باید بازدههای روزافزون را ببینند. این باید مارک های خوبی را برای بازاریابی تلفن همراه در سال 2020 و خیلی فراتر از آن تنظیم کند.